Merhaba!

Yeni Tema

Yine kurtulamadım pembedenn :)
Napıyım seviyorum herşeyime yansıyor.
Umarım yepyeni temamı beğenmişsinizdir. Gittikçe geliştiricem zaten.
Bu arada yukarıdaki kodu da desteklemek isteyen varsa hiç çekinmesin diye koydum :P
Herneyse, hız kesmeden devam ediyorum. :)

-Debbie

Edit:
Hayıııır! Aynı temadan birilerinin daha kullandığını gördüm :(
Ne yapmalıyım? Değiştireyim mi sizce? Uğraşmıştım...

28 Ocak 2010 Perşembe

Yeni Tema

Yine kurtulamadım pembedenn :)
Napıyım seviyorum herşeyime yansıyor.
Umarım yepyeni temamı beğenmişsinizdir. Gittikçe geliştiricem zaten.
Bu arada yukarıdaki kodu da desteklemek isteyen varsa hiç çekinmesin diye koydum :P
Herneyse, hız kesmeden devam ediyorum. :)

-Debbie

Edit:
Hayıııır! Aynı temadan birilerinin daha kullandığını gördüm :(
Ne yapmalıyım? Değiştireyim mi sizce? Uğraşmıştım...